LISBETH BRAHE
Executive Assistent | Projektleder | Voice Over
CV

Et kreativt kontroltårn
Igennem 25 år har jeg planlagt og eksekveret marketingkampagner, grafisk produktion, events og PR-aktiviteter på reklamebureauer og i marketingafdelinger ofte indenfor livsstils- og hospitality/rejsebranchen. Jeg er en skarp organisator, der holder overblikket på tværs af kunder, leverandører og projekter og jeg har sans for, hvad der fungerer sprogligt og visuelt.
Jeg arbejder i dag i en hybrid stilling som projektleder, kommunikatør og personlig assistent,
hvilket kræver, at jeg er løsningsorienteret, selvstændig og altid yder en "skræddersyet" service.
Jeg tilpasser det de involverede har brug for i deres proces, så de får frigivet tid til, at de kan
udføre deres arbejde bedst muligt.
I disse funktioner er jeg bedst:
Som personlig assistent
-
Får min CEO’s kalender til at gå op og skaber struktur på aktiviteter
-
Planlægger og faciliterer budgetter, projektplaner og årshjul
-
Afholder/assisterer ved møder, events og lanceringer
-
Booker rejser, arrangerer receptioner og fotosessions, lettere bogføring m.v.
-
Plejer personale, onboader og introducerer til arbejdspladser/opgaver
Som projektleder
-
Er i front for kreative/tekniske teams og skaber fremdrift i projekter
-
Skaber synergi i samlet kommunikation
-
Omsætter budskaber til møde-præsentationer
-
Udvikler og drifter sociale medier og hjemmesider
Som kommunikatør
-
Skriver artikler, produkttekster og nyhedsbreve m.v
-
Har redaktørrollen i kundemagasin-produktioner
-
Producerer pressemateriale, tager kontakt til pressen og placerer historier
-
Layouter grafiske opgaver og gennemfører trykt produktion
EGNE KUNDER (siden 2015)
Absalon Hotel
Andersen Hotel
A Place To
BaiViva
Discovery Travel
Fugl Leonhardt
Help Aps
Hundedamen
Jettime
KDY
KristianHaagen.com
Kurhotel Skodsborg
Liveshopper
Luuna Sommer
Process Factory
Schæffergården
Smagkaffen
Sunweb
Van den Engh
Yogaflow
KARRIEREFORLØB
2023 - PA, Help Aps
2022- 23 Projektleder, Liveshopper
2015 - Egen virksomhed, By Brahe
2015 - Medejer/daglig leder af egen webshop
2013-15 Projektleder, Marketingafd., Kurhotel Skodsborg
2013 Projektleder, ADtomic Communications
2011–2012 Projektleder, Rethink
2009-2011 Projektleder, Copenhagen Windows
2009 Brand Consultant, Brand Copenhagen/Woco
2002-2009 Projektleder, WHERE2GO/Aller Client Publishing
2001-2002 PR-medarbejder, Det Kongelige Teater
2000 Færdiguddannet Cand. Mag fra KBH's Universitet
1996 -2001 Redaktionsmedarbejder, DR/P3
1998 PR-medarbejder, Have PR
PERSONLIGT
Jeg arbejder struktureret, er selvkørende og elsker at sætte flueben, når mine opgaver er løst og kvaliteten er i orden.
Jeg trives bedst i en kreativ og dynamisk arbejdssammenhæng, der kræver en høj grad af kommunikation og hvor jeg kan yde en personlig service.
Jeg er en kulturskaber og er opmærksom på andres behov og giver
derfor altid en hånd til en fortravlet kollega og husker på, hvem i teamet, der er næste gang har fødselsdag.
Jeg har en datter på 18 år og to bonusbørn på 15 år og 23 år og jeg bor sammen med min kæreste, Kristian Haagen, i Charlottenlund.
Når computeren er slukket nyder jeg tid med min familie, hund og venner, tager på rejser til steder med sol, sætter vores sommerhus i
stand og elsker krydret mad og italiensk rødvin.
Spørger man mine venner om mig, så vil mange nok sige, at jeg altid
finder en anledning til at være vært for en hyggelig "køkkenfest".
TEKNISKE KVALIFIKATIONER
Active Campaign
Dinero
CRAFT CMS
Hubspot
Indesign
Mailchimp
Microsoft Office
Photoshop
Shopify
Simplero
WIX
Wordpress
Workbook