top of page

CV 

Anchor 1
LB_4_low.jpg

Et kreativt kontroltårn

Igennem 25 år har jeg planlagt og eksekveret marketingkampagner, grafisk produktion, events og PR-aktiviteter på reklamebureauer og i marketingafdelinger ofte indenfor livsstils- og hospitality/rejsebranchen. Jeg er en skarp organisator, der holder overblikket på tværs af kunder, leverandører og projekter og jeg har sans for, hvad der fungerer sprogligt og visuelt. 

Jeg arbejder i dag i en hybrid stilling som projektleder, kommunikatør og personlig assistent,
hvilket kræver, at jeg er løsningsorienteret, selvstændig og altid yder en "skræddersyet" service.
Jeg tilpasser det de involverede har brug for i deres proces, så de får frigivet tid til, at de kan

udføre deres arbejde bedst muligt.

I disse funktioner er jeg bedst:

Som personlig assistent

  • Får min CEO’s kalender til at gå op og skaber struktur på aktiviteter

  • Planlægger og faciliterer budgetter, projektplaner og årshjul

  • Afholder/assisterer ved møder, events og lanceringer

  • Booker rejser, arrangerer receptioner og fotosessions, lettere bogføring m.v.

  • Plejer personale, onboader og introducerer til arbejdspladser/opgaver

 

Som projektleder

  • Er i front for kreative/tekniske teams og skaber fremdrift i projekter

  • Skaber synergi i samlet kommunikation

  • Omsætter budskaber til møde-præsentationer

  • Udvikler og drifter sociale medier og hjemmesider

Som kommunikatør

  • Skriver artikler, produkttekster og nyhedsbreve m.v

  • Har redaktørrollen i kundemagasin-produktioner

  • Producerer pressemateriale, tager kontakt til pressen og placerer historier

  • Layouter grafiske opgaver og gennemfører trykt produktion

EGNE KUNDER (siden 2015)
KARRIEREFORLØB

2023 -             PA, Help Aps

2022- 23         Projektleder, Liveshopper

2015 -             Egen virksomhed, By Brahe

2015 -             Medejer/daglig leder af egen webshop

2013-15          Projektleder, Marketingafd., Kurhotel Skodsborg

2013               Projektleder, ADtomic Communications

2011–2012    Projektleder, Rethink 

2009-2011     Projektleder, Copenhagen Windows

2009               Brand Consultant, Brand Copenhagen/Woco

2002-2009     Projektleder, WHERE2GO/Aller Client Publishing

2001-2002     PR-medarbejder, Det Kongelige Teater

2000               Færdiguddannet Cand. Mag fra KBH's Universitet

1996 -2001    Redaktionsmedarbejder, DR/P3

1998               PR-medarbejder, Have PR

PERSONLIGT

Jeg arbejder struktureret, er selvkørende og elsker at sætte flueben, når mine opgaver er løst og kvaliteten er i orden.

Jeg trives bedst i en kreativ og dynamisk arbejdssammenhæng, der kræver en høj grad af kommunikation og hvor jeg kan yde en personlig service.

Jeg er en kulturskaber og er opmærksom på andres behov og giver
derfor altid en hånd til en fortravlet kollega og husker på, hvem i teamet, der er næste gang har fødselsdag.

Jeg har en datter på 18 år og to bonusbørn på 15 år og 23 år og jeg bor sammen med min kæreste, Kristian Haagen, i Charlottenlund.

Når computeren er slukket nyder jeg tid med min familie, hund og venner, tager på rejser til steder med sol, sætter vores sommerhus i

stand og elsker krydret mad og italiensk rødvin. 

Spørger man mine venner om mig, så vil mange nok sige, at jeg altid

finder en anledning til at være vært for en hyggelig "køkkenfest".

TEKNISKE KVALIFIKATIONER

Active Campaign

Dinero

CRAFT CMS
Hubspot

Indesign

Mailchimp

Microsoft Office

Photoshop

Shopify

Simplero

WIX

Wordpress

Workbook

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

LISBETH BRAHE
L E BRUUNS VEJ 28 1. sal
2920 CHARLOTTENLUND
+45 29 23 93 08

bottom of page